"H ομορφιά του παρελθόντος είναι το αποτέλεσμα, όχι ο λόγος της νοσταλγίας"
Μ. Foucault

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

... πριν δεκά χρόνια μεθυσμένη μου ΄πες "σ΄αγαπώ"...

Λοιπόν, να ξέρετε, τον πρώτο μου καιρό (όχι και πολύ παλιά) στο blogoχωριό, τον πέρασα περιπλανώμενη κρυφοκοιτώντας από τα παράθυρα εικόνες, μουσικές και λόγια και κρυφακούγωντας από blogόθυρες συζητήσεις, διαφωνίες και τσακωμούς . Απ' όλα όσα συμβαίναν στα blogoσπιτα, αυτό που με προσείλκυε περισσότερο ήταν τα παιχνίδια, καθώς η δημιουργία ενός παιχνίδιού σημαίνει την αποδοχή του άλλου και τη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος στο οποίο καθένας αυτοτοποθετείται. Τις πρώτες μου προσκλήσεις σε παιχνίδια, τελικά, τις πήρα πολύ νωρίς από (ποιον άλλο?) τον Adaeus και τη blogoαρχόντισα Νερίνα. Οι πάσες τους θεωρώ ότι συνεισέφεραν πολύ στην αποδοχή μου από πολύ κόσμο, αλλά καθοδήγησαν και την αυτοτοποθέτησή μου στο ιστολογοσύμπαν.
Για άλλη μια φορά η πρόσκληση για παιχνίδι με θέμα: Ποιο είναι το τραγούδι με το οποίο θα ήθελα να μου πουν σ' αγαπώ...." είναι από τον Adaeus, που δε με ξεχνά ποτέ, απ' ότι φαίνεται....
Αυτό είναι το αρκετοστό (κατά το πολλοστό) μου παιχνίδι κι επειδή ο Adaeus, σε αντίστοιχη δική μου πρόσκληση την έκανε τη ζαβολιά του, θεωρώ ότι δικαιούμαι να προσαρμόσω λίγο (αλλά πολύ λίγο ΣΕ λέω Adaeus) τους κανόνες. Έτσι, αντί να αναρτήσω το τραγούδι με το οποίο θα ήθελα να μου πουν σ' αγαπώ (κυρίως επειδή έχω κάποιον πολύ συγκεκριμένο στον νού μου ο οποίος είναι εξαιρετικά παράφωνος) θα αναρτήσω, κατ' αρχάς, αυτό που νομίζω ότι είναι το ωραιότερο ερωτικό τραγούδι των τελευταίων χρόνων το "A love that will never grow old" (είδατε? ξεκόλησα από τους ποθαμένους) και από τότε που το άκουσα στο Brokeback mountain με την Emmylou Harris έχω πάθει ένα κόλλημα (ξεχνώντας πολλούς αγαπημένους μου τραγουδοποιούς και με σαφώς καλύτερα άσματα...). Για να καταλάβετε, το έχω στο Mp4 μου και το βάζω με το που ανεβαίνω στο μηχανάκι... ηρεμώ... και μετά αντιμετωπίζω τη σκληρή μοίρα που λέγεται "καθηγήτρια σε γυμνάσιο του Δ. Αθηναίων με συναδέλφους/ισες έτερους/ες εμπνευσμένους/ες καθηγητές /τριες τύπου Ταπανίδη".


Go to sleep, may your sweet dreams come true
Just lay back in my arms for one more night
I've this crazy old notion that calls me sometimes
Saying this one's the love of our lives.

Refrain:
Cause I know a love that will never grow old
And I know a love that will never grow old.

When you wake up the world may have changed
But trust in me, I'll never falter or fail
Just the smile in your eyes, it can light up the night,
And your laughter's like wind in my sails.

(Refrain)

Lean on me, let our hearts beat in time,
Feel strength from the hands that have held you so long.
Who cares where we go on this rutted old road
In a world that may say that we're wrong.


Το δεύτερο τραγούδι, το "Con te partiro "είναι αυτό που λέμε διαχρονικό (όσο και να το έχουν κακοποιήσει, Νταλάρες, Moύσχουρες, Ντάλες και άλλοι που δε μου έρχονται -και δε γνωρίζω κι όλας), και ανέκαθεν ονειρευόμουν να ακούγεται ως μουσική υπόκρουση στο σ' αγαπώ... Επειδή όμως ΔΕΝ μου συνέβη (βέβαια ποτέ δεν είναι αργά) το χρησιμοποιώ επίσης ώς ηρεμιστικό... Είναι από αυτά που βάζω με το που μπαίνω σπίτι... ηρεμώ... και μετά αντιμετωπίζω τη σκληρή μοίρα που λέγεται "εργαζόμενη, σύζυγος και μάνα έφηβης κόρης"






Quando sono solo
sogno all'orizzonte
e mancan le parole
si lo so che non c'e luce
in una stanza quando manca il sole
se non ci sei tu con me
Su le finestre
mostra a tutti il mio cuore
che hai acceso
chiudi dentro me
la luce che
hai incontrato per strada

Con te partiro
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te
adesso si li vivro
Con te partiro
su navei per mari
che io lo so
no no non esistono piu
con te io li vivro

Quando sei lontana
sogno all'orizzonte
e mancan le parole
e io si lo so
che sei con me con me
tu mia luna tu sei qui con me
mio sole tu sei qui con me
con me con me con me

Con te partiro
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te
adesso si li vivro
Con te partiro
che io lo so
no no non esistono piu
con te io li rivivro
Con te partiro
su navi per mari
che io lo so
no no non esistono piu
con te io li rivivro

Con te partiro
lo con te

No no non esistono piu
Con te io li rivivro
Con te partiro
Su navi per mari
Che io lo so
No no non esistono piu
Con te io li rivivro
Con te partiro.
Io con te




Όταν είμαι μόνος
Ονειρεύομαι τον ορίζοντα
Και μου λείπουν οι λέξεις
Ναι, το ξέρω ότι λείπει το φως
Σ’ ένα δωμάτιο που λείπει ο ήλιος
Αν δεν είσαι μαζί μου, μαζί μου...
Δίπλα στο παράθυρο,
Δείχνω σ’ όλους την καρδιά μου
Την φλεγόμενη από σένα καθώς
Έκλεισα μέσα μου
Όλο το φως
Που μάζεψα από τους δρόμους

Με σένα θα φύγω
Σε χώρες που ποτέ δεν
Είδα και δε μοιράστηκα μαζί σου
Και τώρα, ναι, θα τις ζήσω
Μαζί σου θα φύγω
Με πλοία διασχίζοντας θάλασσες
Που, ξέρω πως,
Όχι, όχι, δεν υπάρχουνε πια
Αλλά με σένα θα τις ζήσω

Όταν είσαι μακριά
Ονειρεύομαι τον ορίζοντα
Και μου λείπουν οι λέξεις
Και, ναι, το ξέρω
Ότι είσαι μαζί μου
Εσυ, φεγγάρι μου, είσαι μαζί μου
Εσύ ήλιε μου είσαι μαζί μου
Μαζί μου, μαζί μου

Με σένα θα φύγω
Σε χώρες που ποτέ δεν
Είδα και δε μοιράστηκα μαζί σου
Και τώρα, ναι, θα τις ζήσω
Με σένα θα ξεκινήσω
Αν και το ξέρω
Πώς δεν υπάρχουν πια
Με σένα θα τις ξαναζήσω
Με σένα θα φύγω
Διασχίζοντας με πλοία θάλασσες
Που, ξέρω πως,
Όχι, όχι, δεν υπάρχουνε πια
Αλλά με σένα θα τις ξαναζήσω

Με σένα θα ξαναφύγω
εκεί μαζί....

Κάνω μια μικρή απόπειρα (που ελπίζω δε θα κριθεί αυστηρά) για μια ψιλοαπόδοση απο τα ιταλικά στα ελληνικά, (ξέροντας ότι τα ιταλικά δεν είναι και πολύ διαδεδομένα ως γλώσσα) καθώς οι στίχοι, μπορεί να είναι απλοϊκοί, αλλά είναι πολύ ερωτικοί και αξίζει να είναι γνωστοί....
Εδώ, το βάζω και τραγουδισμένο από την Sarah Brightman και τον Andrea Bocelli (μ' αρέσει που κορόιδευα και τον Ιντι που έβαλε τις τέσσερεις εποχές με τον Nigel Kennedy...). Αγνοείστε τις ηλίθιες σφήνες αγγλικών στίχων ως Time to say goodbye (από πού κι ως πού, άραγε?) αφού το τραγούδι μιλά για αυτούς που θα φύγουν μαζί κι όχι αυτούς που θα χωριστούν και απολαύστε δυο εξαιρετικές (παρ' όλα αυτά φωνές)


Το τέλος των παιχνιδιών με μπερδεύει πάντα, αφού πάντα φοβάμαι ότι αυτοί που θα προσκαλέσω θα έχουν ήδη λάβει πρόσκληση και θα έρθουν σε δύσκολη θέση κι έτσι (αφού τους προσάρμοσα που τους προσάρμοσα τους κανόνες) θα το αφήσω free κι όποιος θέλει ας δηλώσει ότι παίρνει πάσα και συμμετέχει.

29 σχόλια:

Suspect είπε...

no more songs anymore..

mamma είπε...

Το "Con te partiro" πάντα μου έφερνε δάκρυα στα μάτια. Τώρα που διάβασα και τη μετάφραση των στίχων (ευχαριστώ!!!) βεβαιώθηκα για την αξία του... το πιο σημαντικό (για μένα) σε μια σχέση είναι τα ταξίδια που ποθείς να κάνεις με τον αγαπημένο σου και κυρίως σε μέρη που δεν υπάρχουν πια!

Καλή Καθαρή Δευτέρα (έστω και χωρίς αετό) και καλή Σαρακοστή!

Μετεωρίτης είπε...

καλά, καλά.
Ο φίλος μας ο Adaeus επέλεξε Bowie.
Εσύ, όχι.
Μούτρωσα και αποχωρώ.
(φυσικά κάνω πλάκα, αλλά κάποιος πρέπει να διαφυλάξει την αναμφισβήτητη αξία του Bowie, lady grinning soul, wild is the wind και άλλα πολλά..
(Adaeeeuuuuuuussss, heeeelppppp)

νατασσΆκι είπε...

Και τα τρία μ' αρέσουν, -και το τέταρτο, του τίτλου!!!- όχι μόνο για το "Σ' αγαπάω" μου, (δεν μπορώ με τραγούδια σε άλλη γλώσσα, όσο καλά και να την ξέρω, ένα παράξενο πράγμα!) μα έτσι κι αλλιώς.

Και, αμάν βρε Φαίη, κι εμάς μας αρέσει ο David, μα δεν κάνουμε έτσι!!!!
:ppp

Φιλιά πολλά, καλά να περάσετε.

νατασσΆκι είπε...

υγ. μην "τσουβαλιάζεις" τον εαυτό σου με τους καθηγητές τύπου...κάτι
(δεν έχεις καμιά σχέση ΣΕ λέω!!!)
;)

ΤΑΣΟΣ είπε...

Youre My Heart Youre My Soul


http://www.greektube.org/content/view/9654/2/

MenieK είπε...

γιατί βρε @suspect μου? Εγώ δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική...

@mamma μου, τελικά μόνο αυτά τα ταξίδια αξίζουν....

κυρία @μετεωρίτη, αν ξαναπάτε στου Adaeus, θα δείτε ότι γκρινιάζω γιατί πρόλαβε κι έβαλε το wild is the windω... αλλά όπως λέει και το νατασάκι κι άλλοι αγαπήσαμε (τον Δαβίδ, ναι?) έτσι δεν κάναμε...

@νατασάκι μου, συμφωνώ με το νόημα που δίνεις στο σ' αγαπώ, γι αυτό και η προσαρμογή στους κανόνες... όχι το τραγούδι για να πεις/σου πουν σ' αγαπώ, αλλά τα τραγούδια μουσικό χαλί στο σ' αγαπώ...
Thnx για το διαχωρισμό...Φιλιά κι ευχές κι από εδώ...

afrodiet είπε...

Το έχεις πάντως με τα παιχνίδια.
Δε σε έχουν αφήσει σε χλωρό κλαρί!
:)

MenieK είπε...

@τάσο, μαζί σχολιάζαμε :)
Θα λάβω το βιντεάκι ως συμμετοχή και θα σε διαβεβαιώσω ότι μ' αρέσει πολύ
Καλό χαρταετό...

MenieK είπε...

@afrodiet, και με σένα σχολίαζα ταυτόχρονα... Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι μπήκα στον πειρασμό να ρίξω την πάσα σ' εσένα... αλλά ας όψεται...

ΤΑΣΟΣ είπε...

Δεν φανταζόμουν ότι τόσο πολύς κόσμος θα ήταν μέσα απόψε

adaeus είπε...

... Kαι νόμιζα ότι μόνο σε μένα άρεσε η Εμιλου Χάρις, από τότε που την πρωτάκουσα στον Πετρίδη, μα τη φωνάρα... Θα γινόμουν καουμπόης για πάρτι της :)... Για τα υπόλοιπα τι να πω??? εξαιρετικά...
Μια σημείωση: Ποτέ δε λέμε μεθυσμένοι σ'αγαπώ... χρησιμοποιούμε άλλα ρήματα :)

adaeus είπε...

τι φωνάρα!!!

Stratos Bacalis είπε...

Η Emmylou Harris είναι απίστευτη, και το συγκεκριμένο soundtrack για μένα ένας κόμπος στο λαιμό...

Akis είπε...

Συγνώμη τι έχει ο Kennedy??
Για πάρα πολλούς μουσικούς είναι απο τους καλύτερους βιολιστές της εποχής μας με εκπληκτικό ρεμπερτόριο από κλασσικά μέχρι jazz (δίσκο στην Blue Note παρακαλώ.) Pop είναι η Vanessa Mae (αν και ένας φίλος μου βιολιστής και αυτός με πτυχία κλπ... μου είπε ότι έχει φοβερή τεχνική. Εγώ προσωπικά δεν τρελαίνομαι.)
Θα παίξω (άν μπορώ και εγώ) απλά να σκεφτώ το κομμάτι.
Καλή συνέχεια.

MenieK είπε...

@aki, η αλήθεια είναι ότι εσένα πρωτοσκέφτηκα, αλλά δεν ήθελα να φανταστείς ότι σε πιέζουμε... όσον αφορά τον Κενεντυ, χωρίς να αμφισβητώ την τεχνική του, βρίσκω τις εκτελέσεις του πολύ ποπ για τα γούστα μου (δες το λινκ). Αν η Mae είναι η Britney της κλασικής, ο Κένεντυ είναι o Bono

@sandman kai @adaeus ανακουφίστηκα... νόμιζα ότι θα με κοροϊδεύατε....

Stratos Bacalis είπε...

Να κοροϊδέψουμε? Πλάκα κάνεις... η Εμυλού ούτως ή άλλως είναι υπέροχη, και σαν γυναίκα και σαν καλλιτέχνης. Όσο για το σάουντρακ, σου είπα...

MenieK είπε...

@sandman δε ΣΕ κάνω πλάκα, δεν την ήξερα, (ούτε φυσικά την έμαθα -πέρα από το συγκεκριμένο) αλλά τώρα που τη συστήνεις ίσως την ψάξω λίγο περισσότερο...

habilis είπε...

!!!To παιχνιδι οταν ειναι στημενο κατι το ψιλοχαλαει....

MenieK είπε...

στημένο? πώς δλδ, στημένο?

ε? ποιος? είπε...

τι ωραία τραγούδια

Κούκος είπε...

Aς κρατήσουν οι χοροί (τα τραγούδια). Και τα παιχνίδια βέβαια. Πάντα υπάρχει η πιθανότητα να σταθείς τυχερός και να γνωρίσεις μια φωνή σαν της Emmylou Harris.

MenieK είπε...

@ε, ποιος? χαίρομαι που σου άρεσαν

@κούκε, όντως, και μόνο γι αυτό, αξίζουν αυτά τα παιχνίδια...

ritsmas είπε...

Καλημέρα, καλημέρα ποιητικό και ευαίσθητο μου πλάσμα, μάνα μιας έφηβης κόρης (!!!!) ( και πού είσαι ακόμη ,καλη μου!!!!). Το ποίημα συγκινητικό, με κάνει να αναπολώ καταστάσεις παρελθούσες κλπ....
αστο καλύτερα...
φιλια, εκτιμηση, αγάπη
ριτς

MenieK είπε...

@ritsmas, ε, όχι και ποιητικό και ευαίσθητο... ο ορισμός της bitch είμαι, ρώτα όποιον θες εδώ μέσα

Alexis B είπε...

Πέρασα για ένα γιά και απόλαυσα τραγούδια.
Να είσαι καλά.
Καλό βράδυ και καλή αυριανή

Μετεωρίτης είπε...

ε, όχι και μπιτς εσύ, καλή μου!!
ΕΝΣΤΑΣΗ!!
Δημιουργείς λανθασμένες εντυπώσεις.
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΠΙΤΣ
ΕΙΣΑΙ.... ΜΠΙΤΣΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!

(καλησπέρα, φιλάκια πολλά!)

Akis είπε...

Που χάθηκες βρε; Τώρα που το blog μου άρχισε να αναπνέει ξανά (μικρές ανάσες αλλά σταθερές). Ζητιανέυω κανά σχόλιο και εγώ το καημένο :)
Εξαιρετική η Emmylou.
Αν σου άρεσει αυτό το στυλ μουσικής θα σου έλεγα να ακούσεις και Alison Kraus με Robert Plant το album Raising Sand. Εξαιρετικό.
Για το δεύτερο δεν τρελαίνομαι αλλά διάλεξες την καλύτερη του εκτέλεση.
Καλή συνέχεια.

MenieK είπε...

@alexi thnx :)

@κα Μετεωρίτη... μπιτσάρα δε λές τίποτα

@aki... φανταστικές οι επιλογές σου μπήκα και τσεκάρισα....