"H ομορφιά του παρελθόντος είναι το αποτέλεσμα, όχι ο λόγος της νοσταλγίας"
Μ. Foucault

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

...αλωνίζουνε τα γήπεδα...

Η αδερφή μου: Κερδίζουμε στο ύψος

Ο πατέρας μου: Ναι? Πού?

Η κόρη μου: Δεν το δείχνει, τώρα παππού.

Ο πατέρας μου: Εμ, βέβαια, δείχνει τους τρεχαντήρηδες (sic) τους μαύρους, ο άχρηστος, δεν ξέρει να δείξει εμάς!!

Η αδερφή μου: Ρε, μπαμπά, σταμάτα! Έχεις γίνεις ρατσιστής!

Η κόρη μου: Ρατσιστής, ξερατσιστής ο παππούς και τους μαύρους δείχνει και όλο αυτοί κερδίζουν...



Τελικά, δεν σταματάς ποτέ να είσαι γονιός, έτσι? Καλό μήνα!!!

3 σχόλια:

MenieK είπε...

...Αλλοι θα αλωνίζουνε τα γήπεδα
προχωρημένοι, σύννοες, αμείλικτοι...
(Π.Θεοδωρίδης, Ο ΚΑΠΕΡΝΕΚΑΣ περιοδικό Λέξη τ.156)

Καραμούζα είπε...

Για την υπεροχή της άριας φυλής πρόκειται, μην χάνεσαι!

Διότι ναί μεν οι μαύροι τρέχουν γρήγορα και γιαυτό αυτούς δείχνουμε...
αλλά οι άσπροι τα κονομάνε γρήγορα, δείχνοντας τους μαύρους στα ποικίλα τι-βιά...

Πέστο στον πατέρα σου...

Αλλά και στην κόρη!

MenieK είπε...

@karamouza, δεν λες τίποτα