"H ομορφιά του παρελθόντος είναι το αποτέλεσμα, όχι ο λόγος της νοσταλγίας"
Μ. Foucault

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

... λόγια φτωχά...

Είναι αυθεντικό, αυθεντικότατο από το σχολείο μου Ιστορία Α Γυμνασίου....
Όπως φαντάζεσθε η πρώτη ερώτηση είναι "τι γνωρίζετε για τη φράση μολων λαβέ" και η δεύτερη "ποιες οι διαφορές ελληνικού και φοινικικού αλφαβήτου"
Υ.Γ. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδούδια (Δεν είναι τέλειο? η Ρούλα το είπε!)
Υ.Γ.2 Αν δεν μπορείτε να διαβάσετε τη φωτογραφιούλα, ξέρετε... κλικ επάνω της, μεγαλώνει και γίνεται ευανάγνωστη ευανάγνωστη (τώρα αυτό καλό είναι... κακό είναι... θα σας γελάσω και δεν το θέλω...)!

15 σχόλια:

MenieK είπε...

.................
Λόγια φτωχά βαφτίζονται στην πίκρα και στο κλάημα
..............
(Γ. Ρίτσος: Δεκαοχτώ λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας

νατασσΆκι είπε...

......

(τι να σχολιάσω, πες μου... Γκρουμφ!)
(υποψιάζομαι ότι αυτό βλέπει Σκαι...)
:p

Καλό κουράγιο, έτσι που τα κάναμε τα παιδούδια!

Φιλιά σε σας, κι αγκαλιές :))

Sophia είπε...

ΧΑΧΑ!! Καλά, άρχισε η περίοδος που πλουτίζουν τα κομμωτήρια από αυτά που διαβάζουμε στις εξετάσεις (κάνει κακό στα μαλλιά που λέει και ο Linus από το Σνούπυ).
Για την γιαγιά μου, είμαστε ακόμα "πιδούδια" και "κουρτσούδια"..
;-D

roula karamitrou είπε...

Καλημέρα :)
Καλά κουράγια για όλους, ο κάθε κατεργάρης απ το πάγκο του και πού θα πάει θα περάσει κι αυτός ο Μάης!

habilis είπε...

Εξαίρετο το πόνημα του μαθητού!

adaeus είπε...

μ'όποιον δάσκαλο καθίσεις....
σματςςςςςςςςςςςςςς

mamma είπε...

Όχι ρε πούστη μου, τυφλώθηκα!

island είπε...

Καλά... τέτοια γράμματα μαθαίνετε στα παιδιά;;;; Στο σχολείο σου δεν είναι αυτό το γραπτό; Μα είναι δυνατόν;;;; να μην έχει ούτε λίγο γκλίτερ επάνω; Ούτε μία καρδούλα στα δεξιά;;; Μα τί μαθαίνετε στα παιδιά σας επιτέλους;;;;

Go_Go είπε...

Μπορώ να σου διηγηθώ τρελά πονήματα δασκάλων στην παραμεθόριο, τα οποία τρομερά περήφανοι μου διηγούνταν κατά καιρούς φεύγοντας λιώμα καθημερινές κατά τις 3-4 από το μπαρ όπου δούλευα. Και μετά, περιμένεις οι μαθητές να γράψουν -αρχικά- μια λέξη σωστά (έχω θέμα με την ορθογραφία, το παραδέχομαι). Έπειτα, μιλάμε και για τις ιστορικές γνώσεις. Πολιτιζμός και πρόοδως!!!

Alexis B είπε...

Ποιός ήρθε??????

Σελιτσάνος είπε...

Τς τς τς!Στην δική μου εποχή τα παιδιά μαθαίναν ιστορία!Τότε γράφτηκε το περίφημο(θα το ξέρετε,είμαι σίγουρος):
"..και τότε ο Λεωνίδας,με τα λίγα πέρσικα που ήξερε,τους είπε:Μολών λαβέ!..."
(Τουλάχιστον ήξερε ότι το είπε ο Λεωνίδας...)

MenieK είπε...

@όλοι και όλες, μόλις γύρισα από το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ συνέδριο της (όχι και τόσο νεαρής) ζωής μου, όπου η εξαίρετη (ε, καλά, δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς) εισήγησή μου πήγε ΧΑΜΕΝΗ!! ΧΑΜΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!! ΧΑΜΕΝΗ, ΛΕΜΕ!!! δώστε μου λίγο χρόνο να ανασυνταχθώ και με οθονιές θα την πληρώσουν όλοι (αθώοι και ένοχοι) ;-)

Sophia είπε...

XAXA, έλα να την κάνεις και σε μας (ή πάρ' της ένα gps, για να μην χάνεται, χοχοχοχοχο)!
;-Ρ

Akis είπε...

Δεν ξέρω αν πρέπει να κλαψω ή να γελάσω. Αν και ίσως το παιδί να έκανε πλάκα......
Τέσπα... αυτά τα αντιμετωπίζω σε καθημερινή βάση....
Υπομονή και όσο ζω ελπίζω...

MenieK είπε...

@aki, ούτε να κλάψεις ούτε να γελάσεις (παρ' ότι δεν έκανε πλάκα το παιδί), να προβληματιστείς, όλοι μας να προβληματιστούμε
Υ.Γ. καλώς ξαναήρθες :-)